Způsoby dopravy
Přepravní služba
Zajišťuje doručení objednaného zboží po celé ČR. Zboží je doručeno následující pracovní den od expedice a to mezi 8 až 17 hodinou. V případě, že Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese.
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy dané přepravní společnosti, po oznámení dotčeného dopravce.
Česká pošta
Je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno dle
daných podmínek a tarifů.
Osobní vyzvednutí
Zboží je možné osobně vyzvednout:
Na provozovně V Brně Skřivánčí 6a v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod po předchozím oznámení našimi pracovníky, že je zboží připraveno. Na místě bude zboží zaplaceno hotově, pokud není dohodnuto jinak. Karty bohužel neakceptujeme.
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.
Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 548 531 073 nebo 606 363 775.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Při objednávce zboží nad 24 000 Kč bez DPH nebude dopravné účtováno.